tisdag 25 september 2012

25 September 2012

Heej, nu ska jag berätta lite kort om vad jag har gjort idag. Först så hade vi mentorstid o vi gör inte så mycket på mentorstiden bah chillar. Sen hade vi idrott de va la kuligt. Jag, Diana och Agata sprang tvåan medans alla andra körde kinesiska muren elr ngt. Sen hade vi språk (Franska) och man skulle presentera sig sj på franska (jag hade redan  gjort det i måndags så jag behövde inte det). Sen skulle vi kolla på "teater" om hur man inte ska ta sönder sin dator typ (hehe) o det va grymt roligt!!! Sen hade vi musik (jag ska sjunga på julavslutningen så jag måste välja en låt What are words - Someone like you - Bleeding love - Rolling in the deep) senare hade vi So o vi gjorde inte så mycket ja skulle bah fixa lite grejer. Sen så va skolan slut o då skulle ja volleyboll träning (jag börja idag) o nu e ja hemma;) Aa det va allt.

Herrå;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar